Firma oferuje kompleksowe wdrożenia programu PŁATNIK oraz
PRZEKAZ ELEKTRONICZNY [teletransmisja]
W szczególności:
-
dostawę i instalację sprzętu komputerowego,
ewentualnie rozbudowę istniejącego o niezbędne podzespoły wymagane przez program
Płatnik-Przekaz Elektroniczny / Płatnik;
-
instalację programu Płatnik-Przekaz
Elektroniczny / Płatnik;
-
w przypadku braku konta
e-mail jego założenie oraz konfigurację programu pocztowego,
-
wszystkie procedury związane
z uzyskaniem Certyfikatu ZUS niezbędnego do rozpoczęcia przesyłania
dokumentów drogą elektroniczną, w tym m.in.: wygenerowanie wniosku
W01, wygenerowanie klucza prywatnego, przedstawienie wniosku W01 w
oddziale ZUS (pobranie potwierdzenia W19, wygenerowanie wniosku W02,
przesłanie drogą elektroniczną do Centrum Certyfikacji,
odebranie certyfikatu i rejestracja w programie Przekaz Elektroniczny;
-
przedłużanie ważności
certyfikatu, odnawianie w przypadku zagubienia klucza prywatnego itp.
-
szkolenie osób
odpowiedzialnych z obsługi programu Przekaz Elektroniczny / Płatnik;
-
pomoc przy pierwszych
wysyłkach;
-
stałą opiekę nad
zainstalowanym oprogramowaniem, tj. przedłużanie ważności
certyfikatów, pomoc przy rejestracji certyfikatów ZUS i CC jak również
certyfikatów unieważnionych (listy ca-nad i ca-zew).
Dla firm zatrudniających powyżej 5-osób zobowiązanych
do teletransmisji
Prowadzenie dokumentacji ZUS w formie elektronicznej i wydruk na własnym sprzęcie
komputerowym
W szczególności:
-
wprowadzanie danych z
list płac w okresach miesięcznych - deklaracje ZUD-DRA i ZUS-RCA
oraz pozostałych do Programu Płatnika;
-
przekazywanie dokumentów
do ZUS drogą elektroniczną z wykorzystaniem programu Przekaz
Elektroniczny.
<<< Powrót do strony głównej
|